۶ پاسخ

خیلی زوده که

چرا‌پاره بشه؟
با القا اذیت میشی
تحمل کن‌تودش سر وقتش میاد عزیزم

من کوه بالا پایین رفتم پاره شد

۳۶ هفته زودههه
چرا پاره بشه؟

رابطه بدون جلوگیری داشته باش و پیاده روی طولانی

پیاده روی زیاد برو دختر خواهر شوهرم زایمان نکرد من دو شب بردمش این سر شهر تا اون سر شهر شب سوم زایمان کرد😂

سوال های مرتبط

مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد