۴ پاسخ

دکتر من گفت انقباضه

اینا ماه درده..تا وقتی منظم نشده مشکلی ایجاد نمیکنه

ببین اگه منظم بود برو بیمارستان
ولی منم در روز چند بار شکمم سفت میشه فکر کنم طبیعیه

انقباض زایمان هست

سوال های مرتبط