من که اصلا حساس نیستم
و نمیشمرم
اینجوری ادم استرس میگیره
همین که بعد از خوردن چیزی چنتا تکون بخوره کافیه
بعد صبحانه و. ناهار و شام دوسه بار تکون بخوره اوکیه
حساس نباش روی تعداد حرکتش
حواست باشه که تکونش بخوره
بخوای روی تعداد حرکتش تمرکز کنی خیلی اذیت میشی استرس میگیری که حرکت کرده یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.