من کرمان انجام دادی پیش هاله اسدی بود اسمش فکنم اما بیهوشی نداشت
ولی خیلی خوب بود و زیاد درد نداشت
مگه باردار نبودی هزیزم
همون بدون بیهوشی برو هزینشم کمتر میشه زیاد طول نمیکشه چند دقیقه اس حالا اونو بیای هزینه کنی بیهوش بشی باز این نظر منه
من خودمم انجام دادم خیلی میترسم ولی چند دقیقه بود کلا زیادم درد نداشت
منم بایدانجام بدم ازترسش هنوزنرفتم ولی بدون بیهوشی بهتره چون بیهوشی عوارض داره
چرا بیهوشی دردش اونجوری نیست نتونی تحمل کنی
باردار نبودی عزیزم؟
نمیدونم والله
دکتری ک میری بهت میگه کجا بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.