بچه ها بین اسم های نوا و آوین و آنیل کدومش؟؟😅

۱۶ پاسخ

انیل😍

من انشاالله آوین میزارم

اوین و نوا

نوا❤️❄️

من خودم جنسیت بچم مشخص نیس ولی تصمیم دارم اگه دختر بود بزارم آنیل

نوا و آوین

نوا

من دقیقا بین این اسم ها مونده بودم تصمیم آخرم شد آوینا😍❤️

من خودم نوا رو انتخاب کردم

آنیل ، آنیا هم قشنگه ها

نوا خیلی خوبه

آنیل

آوین دیگه خیلی تکراریه

نوا بنظرم

سه تاش شبیه همن🤷🏻‍♀️

آوین و آنیل

سوال های مرتبط

مامان 🧜‍♀️Lara مامان 🧜‍♀️Lara ۴ ماهگی