انیل😍
من انشاالله آوین میزارم
اوین و نوا
نوا❤️❄️
من خودم جنسیت بچم مشخص نیس ولی تصمیم دارم اگه دختر بود بزارم آنیل
نوا و آوین
نوا
من دقیقا بین این اسم ها مونده بودم تصمیم آخرم شد آوینا😍❤️
من خودم نوا رو انتخاب کردم
آنیل ، آنیا هم قشنگه ها
نوا خیلی خوبه
آنیل
آوین دیگه خیلی تکراریه
نوا بنظرم
سه تاش شبیه همن🤷🏻♀️
آوین و آنیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.