۱۲ پاسخ

خرید و عید کجا بود !!! هرروز و هرشب جنگنده رد میشه صدا انفجار میاد مگه حال و حوصله مونده دیگه برامون
خداروشکر سمت شما خبری نیست به فکر عید هستید

نه والا جنگه جایی باز نیست
از صحبت ها بگذریم نی نی چه مامان خوشگلی داره😍

از سیسمونیش لباس داره خداروشکر وگرنه روانی میشدم تا خرید کنم

ایناهاش

تصویر

اره خریدامونو کردیم فقط باید سفره بچینم یکی دو روز دیگه🥹

من ک امسال هیچ حسی ب عید ندارم
قبل از این اتفاقات کلی برنامه داشتم واسه سال اولی ک عید دخترم کنارمون هست ولی دیگه دل و دماغی نمونده انشاالله خوب بشه جبران میکنم

نه هیچی سیسی به نظرت تو مشهد از کجا لباس بچگونه بخرم

اره دیشب خریدم

من قبل از این جنگ و داستانا براش سه تیکه گرفتم ، بلوز و شلوار و تل

چشات چ نازههههه

من خرید نکردم ولی برای پسرم و همسرم خرید انجام شد ☺️امیدوارم ۱۴۰۵ سال قشنگی بشه برامون

دقیقاااااا

سوال های مرتبط