خرید و عید کجا بود !!! هرروز و هرشب جنگنده رد میشه صدا انفجار میاد مگه حال و حوصله مونده دیگه برامون
خداروشکر سمت شما خبری نیست به فکر عید هستید
نه والا جنگه جایی باز نیست
از صحبت ها بگذریم نی نی چه مامان خوشگلی داره😍
از سیسمونیش لباس داره خداروشکر وگرنه روانی میشدم تا خرید کنم
ایناهاش
اره خریدامونو کردیم فقط باید سفره بچینم یکی دو روز دیگه🥹
من ک امسال هیچ حسی ب عید ندارم
قبل از این اتفاقات کلی برنامه داشتم واسه سال اولی ک عید دخترم کنارمون هست ولی دیگه دل و دماغی نمونده انشاالله خوب بشه جبران میکنم
نه هیچی سیسی به نظرت تو مشهد از کجا لباس بچگونه بخرم
اره دیشب خریدم
من قبل از این جنگ و داستانا براش سه تیکه گرفتم ، بلوز و شلوار و تل
چشات چ نازههههه
من خرید نکردم ولی برای پسرم و همسرم خرید انجام شد ☺️امیدوارم ۱۴۰۵ سال قشنگی بشه برامون
دقیقاااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.