مامانا کیا شیرخشک اپتامیل ب بچشون نساخته

۳ پاسخ

من دادم یبوست کرد ببلاک دادم بدترشد الان دکترگفته گیگوزبده

من نساخت بچم نفخ میکرد در حدی که شکمش ورم میکرد و ببخشید حتی گاز معده هم نمی‌توانست بده
عوض کردم نان دادم خوب شد خداروشکر

من وقتی بچم بدنیا اومد بهش یه قوطی دادم اسهال شده بود

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۸ ماهگی