۴۰تا اصلا نمیشه عزیزم باعث دلدرد بچه میشه
هر ۳۰سی سی آب یه پیمونه سرصاف شیرخشک بریز
یا۶۰درست کن یا۳۰تا
من بلد نیستم شیرخشک درست کنم، میشه دقیق بگین، بدون اینکه حباب بزنه یا هرچی، اگه نکته ای داره، ی وعده شیر خشک میدم بهش شبا همش نگرانم دل درد بشه
عزیزم هر ۳۰ سی سی اب یک پیمونه سرصاف شیرخشک . اصلا نمیشه نیم پیمونه ای بریزی چون خطرناکه .حالا مثلا میتونی ۴۰ تا اب بریزی ولی باید یک پیمونه شیرخشک بریزی یه کم رقیق میشه مخصوصا برا وقتی خوبه بچه یبوست داره .ولی هر چی دقیق درست کنی نه یبوست میشه .نه اسهال و دل درد
یکونیم
60تا یعنی نمیخوره..؟؟
40دلدردش میکنه
چهل تا نمیتونی دریت کنی باید دو پیمونه شیرخشک بریزی با ۶۰تا اب بعد ۲۰تاشو بریزی
هر ۳۰ سی سی آب جوش یک پیمانه شیرخشک که این مقدار ۴۰ سی سی شیر درست میشه
چهل تا نده عزیزم ۳۰ تا بده
یکو نیم پیمانه
یه پیمونه و یه ته پیمونه کم
من ۳۰ سی سی میریزم یک پیمانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.