مامانا واسه چهل سیسی چقدر شیر خشک باید بریزم

۱۱ پاسخ

۴۰تا اصلا نمیشه عزیزم باعث دلدرد بچه میشه
هر ۳۰سی سی آب یه پیمونه سرصاف شیرخشک بریز
یا۶۰درست کن یا۳۰تا

من بلد نیستم شیرخشک درست کنم، میشه دقیق بگین، بدون اینکه حباب بزنه یا هرچی، اگه نکته ای داره، ی وعده شیر خشک میدم بهش شبا همش نگرانم دل درد بشه

عزیزم هر ۳۰ سی سی اب یک پیمونه سرصاف شیرخشک . اصلا نمیشه نیم پیمونه ای بریزی چون خطرناکه .حالا مثلا میتونی ۴۰ تا اب بریزی ولی باید یک پیمونه شیرخشک بریزی یه کم رقیق میشه مخصوصا برا وقتی خوبه بچه یبوست داره .ولی هر چی دقیق درست کنی نه یبوست میشه .نه اسهال و دل درد

یکونیم

60تا یعنی نمیخوره..؟؟
40دلدردش میکنه

چهل تا نمیتونی دریت کنی باید دو پیمونه شیرخشک بریزی با ۶۰تا اب بعد ۲۰تاشو بریزی

هر ۳۰ سی سی آب جوش یک پیمانه شیرخشک که این مقدار ۴۰ سی سی شیر درست میشه

چهل تا نده عزیزم ۳۰ تا بده

یکو نیم پیمانه

یه پیمونه و یه ته پیمونه کم

من ۳۰ سی سی میریزم یک پیمانه

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی