من با تامین اجتماعی ۵۶۴شد ولی ازاد پرسیدم ۱۲۰۰مبشه
با تامین اجتماعی ۸۰۰دادم
من سونو رشد و بیوفیزیکال شد ۱۱۳۰
بیمارستان ک بیمه تون قبول کنه انجام بده هزینه ای نداره
من۶۷۰ این هفته دادم بدون داپلر با داپلر میشه حدودا ۲
ازادش و به من گفت٦٠٠تو بيمارستان با بيمه تامين انجام دادم٦٨تومن
تو بیمارستان انجام بدی خیلی زیاد نیست هزینش با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.