۷ پاسخ

من با تامین اجتماعی ۵۶۴شد ولی ازاد پرسیدم ۱۲۰۰مبشه

با تامین اجتماعی ۸۰۰دادم

من سونو رشد و بیوفیزیکال شد ۱۱۳۰

بیمارستان ک بیمه تون قبول کنه انجام بده هزینه ای نداره

من۶۷۰ این هفته دادم بدون داپلر با داپلر میشه حدودا ۲

ازادش و به من گفت٦٠٠تو بيمارستان با بيمه تامين انجام دادم٦٨تومن

تو بیمارستان انجام بدی خیلی زیاد نیست هزینش با بیمه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان آنیل🤍👧🏼 مامان آنیل🤍👧🏼 ۵ ماهگی