من سونو کامل دادم همه چی جنین و بررسی کرد ۵۸۰۰😢به خدا زوره
والا منم همین امروز سونو دادم که سونوی اخرم بود با ویزیت شد ۵۳۰۰
برو بیمارستان دولتی انجام بده من رفتم برای اولین بار فکرمیکردم خوب نیس ولی خوب بود قیمتش هم خیلی پایین بود تعجب کردم اون قیمت چون من سونو عادی ۱۲۹۰میدادم این ازم۵۸۰گرفت
من دادم 650
من دکتر زنانم میگیره ازم ، با هزینه ویزیت خودش ۱۲۰۰
چقد گرون من دوماه پیش سونو دالپر رشد بیوفیزکال باهم 2300
من مشهد، ۱میلیون و دویست گرفت ازم . آزاد
چ سونوگرافی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.