۸ پاسخ

من سونو کامل دادم همه چی جنین و بررسی کرد ۵۸۰۰😢به خدا زوره

والا منم همین امروز سونو دادم که سونوی اخرم بود با ویزیت شد ۵۳۰۰

برو بیمارستان دولتی انجام بده من رفتم برای اولین بار فکرمیکردم خوب نیس ولی خوب بود قیمتش هم خیلی پایین بود تعجب کردم اون قیمت چون من سونو عادی ۱۲۹۰میدادم این ازم۵۸۰گرفت

من دادم 650

من دکتر زنانم میگیره ازم ، با هزینه ویزیت خودش ۱۲۰۰

چقد گرون من دوماه پیش سونو دالپر رشد بیوفیزکال باهم 2300

من مشهد، ۱میلیون و دویست گرفت ازم . آزاد

چ سونوگرافی هست؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد