۱۰ پاسخ

من چند روز پیش سوراخ کردم. لاله ی گوش ژنتیکیه اگه منتظری بزرگ بشه نمیشع،🤣
من خودم گوشم لاله هاش خیلی کوچولوعه. دخترمم شبیه خودمه

من گذاشتم اردیبهشت اونجاها سوراخ میکنم گوشا دخترم خیلی کوچولوعه

الان ببری بهتره هر چی‌زودتر بهتر. کسانی که میگن هروقت بچه دلش خواست مگه میشه دختری از گوشواره انداختن بدش بیاد؟ الان ببری دردش خیلی کمتراز بزرگ شدنشه که اونموقع بگه چرا مامان بابام منو نبردن. من جات بودم میبردم دوتا هم سوراخ میکردم

الان ببر

هرچی زودتر بهتره من دو روزش بود دخترم سوراخ کردیم

زودتر بهتر

من۲روزگی ۲تادخترھامو گوشاشون روسوراخ کردیم مامامم باسوزن😅😅😅

هر وقت که خودش دلش خواست

هرچی زودتر پوستش نازکتر بهتر

هروقت که خودش ازتون خاست

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۵ ماهگی
مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی