بله از منم پایین بود دفعه اول ازمایش دادم ۱۳۸ هزار بود دو هفته بعد دوباره ازمایش دارم اومده بود پایین تر ۱۲۸هزار شده بود میخام برم پیش دکترم ببینم چی میگه ولی گفت تا زایمانت دو هفته یک بار باید ازمایش بدی اگه کمتر و کمتر بشه باید بری دکتر متخصص خون 🥲😐
من پلاکتم پایین بود ۱۴۵ دکترم گفت برا خانوما باردار طبیعیه یکماه بعد ازمایش دادم شده بود ۱۶۵ اوکی شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.