۵ پاسخ

منم از۵صبح این دردا داشتم تا۸ولی خوب شدم

دردهای منظم.. بعد در هر۵دقیه دویاسه بار درد گرفتت.. موقعته برو بیمارستان... برا دردت همساعت بگیر..

وای منم دیشب تا صبح درد پریودی خیلی شدید داشتم پاهام یهو قفل میشد خیلی بدبود

ترشحات خونی درد های منظم

منظمه
مثلا هر نیم ساعت سه دقیقه میگیره
بعد کم کم فاصله ها کم میشه
با استراحت هم خوب نمیشه

سوال های مرتبط