مامانا مای بیبی سایز 2چندتا بگیرم
44تا داره هر بسته ؟

۵ پاسخ

من از هرسایز ۲ بسته ۴۰ تایی گرفتم

چرا از الان؟
مگه مطمئنی بهش می‌سازه؟
به پسر من که نساخت

از الان برا چی بگیری اخه مگ بچه داری الان بدنیا اومد بگیر دیگ

۷تااینطوریابگیر

من سایزیک۷ گرفتم بنظرت سایز۲قیمت مناسبم بگبرم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد