خانما مای بیبی چند تا از هر سایز بگیرم؟ و چه برندی خوبه؟

۱۰ پاسخ

سایز صفر اصلا نخر فقط از سایز یک بخر

فعلا سایز ۱چهاربسته بگیر از مارک مای بیبی بعدا ببین اگر اوکی بود سایز های دیگش هم بخر.ولی تا بچه بدنیا نیومده بجز یک سایز دیگه ای نخر

از الان نگیر
چون ممکنه به پوست بچه نسازه.
الان در حد همون روزهای اول بگیر

تو برندام‌مولفیکس و مای بیبی بیشتر دیدم ک میگیرن

من۵تا یک ۵تا دو ۳تا ۳

مولفیکس ممکنه به دختر بچه حساسیت بده میگن

صفر یکی
یک ۳ تا
دو ۴ تا

مای بیبی جلو جلو نگیر بنظرم چون ممکنه پوست بچه حساست نشون بده نمیدونم چ شماره ای منم منتظرم ببینم وزن بچم چقدر میره بالا ک بگیرم تا سایز ۱فک کنم ۲تا ۵کیلو ساپورت کنه خوب باشه برا بیمارستان

هر سایز هر هفته ۴۲دوتا حساب کن

من از چند نفر شنیدم مولفیکس خوبه سایز 1 چون 0 برای نوزاد نارس هست

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهشتم بارداری