۶ پاسخ

ازسایز یک به بالا بخر
زیاد هم نخر
فقط برا دو سه ماه اولش بخر

سایز ۰ ۱ دست و از سایز ۱ تا ۳ هر کدوم ۲_۳ دست بگیری کافیه چون معلوم نیست رشد بچه چطور باشه

سایز صفر زیاد نگیر چون زود بی استفاده میشه مگه بچه زیر سه کیلو باشه وبه اصطلاح ریز باشه

اصلا زیادی نخر چون سایز بچه رو نمیدونی صفر یک دست اونم تیکه بخر اصلا جعبه نخر

زیاد نخر از هر سایز دو دست کافیه بچه زود رشد میکنه از سایز صفر شروع کن

مثلا سایز ۰ ی دست
۱ سه دست
۲ سه دست
۳ سه دست
۴ سه دست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی