اول اینکه مبارکه 😍 بسلامتی و دل خوش 🩷
دوم اینکه واقعا توصیه ام بهت اینه چیزای زیاد نگیری، رو چشم و هم چشمی نگیری و چیزای کاربردی
حتی اگر دستت بازه واقعا به جای چیزای غیرضروری براش طلا پس انداز کن به دردش بیشتر میخوره تاخرت و پرت سیسمونی
• لباس سایز صفر خیلی قاعده ی خاصی نداره ، دوستم دخترش ۳/۲۰۰ بود گفت تنش نرفت و از سرش لباس رد نشد
من پسرم ۳/۸۰۰ بود اندازش که شد هیچی تا ۳ ماهگیم تنش شد😄
کم بخر یه ست بیمارستانی ۵ تیکهو یه دست سه تیکه اگر اندازش شد و پوشید بیشتراز بیست روز برو بازم براش بخر
ست های ۱۹ تیکه ایناها خیلی چیزای بیخود روش دارن
• کیف حتما یه کیفی بخر که چیب زیاد داشته باشه تو و بیرونش
من اشتباه کردم اول نخریدم مجبورشدم قبل یه سالش برم یکی دیگه بگیرم که جیب و جا زیاد داشته باشه
• اگر قصد نداری کامل شیرخشکیش کنی یه شیشه سایز کوچیک کافیه، پستونک و دندونی هم ارزون بگیر چون احتمال اینکه نگیره زیاده گرون باشه میمونه رو دستت
• داروخوری و سرلاک خوری اضافه است ، داروهاشون تا دو سالگی و بیشتر قطره چکون یا سرنگ دارن بعد دوسال اگه بد دارو بود لازم میشه
سرلاک خوری هم اگر قصد داری تغذیه به سرلاک داشته باشی خوبه وگرنه نه
من خریده بودم ولی روش تغذیه مستقل رفتم اصلا به کارم نیومد
•
تجربه من اینه ک فقط زوود بخر من هرچیزیا ک گفتم بزار دو روز دیگه دقیقا دو برابر شد ک خریدم
جعبه ای برند نیلی بگیر ۰ تا ۳ ماهه اندازش میشه تا دوماهگیش
ست بیمارستانینگیر تیکه های بیخود زیاد داره جدا جدا خودت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.