۱۴ پاسخ

سلام گلم خوبی عذر خواهی میکنم مزاحمتون شدم ،گلم من ختم گل قرآن خیرات برای اموات چله یس عاشورا توسل عهد حدیث کسا تا چهل روز هم به نیابت از کسی میخونم جهت سلامتی حاجت نماز حرز امام جواد میخونم ببخشید بخاطر شرایط جنگ اوضاعمون بد شده نیاز داشتین شمارمو میدم خدا. بچتوبرات حفظ کنه صد برابرشو برگردونه براتون منم خیلی وقته اینجام منتها اون اکانتم مسدود شده

و یه چیز دیگه اینکه مولفیکس سایز صفر نداره از یک شروع میشه_و اینکه سایز صفر برای بچه های ریز و نارس هستش ک زیر ۲.۵ کیلو باشن.
من خودم شاید سه چهارتا از سایز صفر استفاده کردم و بقیش دیگه بکارم نیومد تنگ شد براش

بنظرم یه بسته مولفیکس و یه بسته مای بیبی هردوتاشو سایز یک بگیر عزیزم،تا دستت بیاد کدومش بهتره و بچه میسازه،الان یدفعه چندبسته از یه برند بگیری ممکنه ب بچه نسازه_من خودم سر بچه اولم از اول تا اخر فقط مولفیکس استفاده کردم خوب بود ولی با این حال باز سر دومی یه بسته سایز ۱ مولفیکس گرفتم تا ببینم چجوریه_در کل ریسک نکن ک زیاد بخری عزیزم🙂

مای بی بی

من از چنتا مامان شنیدم که مای بیبی از همش بهتره هم قیمتی هم سایزش هم مثلا خوب بودن چسبش یا دستمال مرطوبشم شنیدم مای بیبی خوبه کلا

من‌چون‌مولفیکس سایز صفر نداشت . مای بینی سایز صفر و یک گرفتم هر کدوم یه بسته . زیاد نگرفتم که خدایی نکرده اگه بهش ساخت عوضش کنیم

مولفیکس از سایز صفر تا هر چند که بتونی بچه رو از پوشک بگیری، من واسه پسرم 10 تا سایز صفر ، 15 تا سایز 1 ، 24 تا سایز 2 بعد تا سایز 5 هم بیشتر پوشکش نکردم از پوشک گرفتمش چون بچه سریع رشد می‌کنه سایزای پایین زیاد به کار نمیاد سعی کن کمتر بگیری

من مولفیکس ۱۲۳۴هر کدوم دو سه تا بسته گرفتم فعلا

مای بی بی،سایز صفر ،یک و دو فعلا گرفتم

من مای بیبی خریدم

سایز صفر منظورم بود نداره مولفیکس*

بستگی به بچه داره حتی اگه بهترین باشه بچه شاید حساسیت داشته باشه، من یکی دو بسته مولفیکس میگیرم یکی دو بسته هم مای بی بی هرکدوم بچه باهاش تا اوکی بودو بعد میرم کلی میگیرم.

مولفیکس میگن خوبه و سایز ۱

من مای بی بی گرفتم، چون مولفیکس مثل اینکه کلا سایز یک نداره ، پمپرز و پریمام خوبه اما همه جا در دسترس نیست، ادم گیر کنه مای بی بی رو سوپری هم داره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری