دوستان برای دوقلو پوشک چه برندی بخرم و چه سایزی؟ مای بی بی سایز یک خوبه؟

۳ پاسخ

بستگی به بچه داره که حساسیت نشون بده یا نه ، ولی بین این برند هایی که هستن بهترینش همون مولفیکس و مای بی بی هست ، الان شما یه بسته فقط سایز صفر بخر( فقط مارک مای بیبی هست) بعد سایزش که عوض بشه دیگه همه ی مارکا سایز ۱ رو دارن میتونی امتحان کنی ، ( مولفیکس یکم اندازه اش بزرگتر از مای بی بیه )

دو قلو ها ریزن سایز صفر بگیر

مولفیکس به نظر من بهتر از مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد