بستگی به بچه داره که حساسیت نشون بده یا نه ، ولی بین این برند هایی که هستن بهترینش همون مولفیکس و مای بی بی هست ، الان شما یه بسته فقط سایز صفر بخر( فقط مارک مای بیبی هست) بعد سایزش که عوض بشه دیگه همه ی مارکا سایز ۱ رو دارن میتونی امتحان کنی ، ( مولفیکس یکم اندازه اش بزرگتر از مای بی بیه )
دو قلو ها ریزن سایز صفر بگیر
مولفیکس به نظر من بهتر از مای بیبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.