۱۰ اردیبهشت بهم گفت دکتر دیگ معلومنیست دست خداست
نمیدونم هنوز معلومنشد فککنمزوده یکیدو هفته دیگه
من ۱۳ اردیبهشت
واسه من چهل هفته زده ۵ اردیبهشت اما سزارین هستم میوفته جلوتر نمیدونم دکتر بهم چندم نوبت میده نامه میده
واسه من ۲۸ فروردین
به من گفتن ۲۰ فروردین ولی سزارینم زودتر میشه الانم ک فکرنکنم از دوم فروردین بیشتر بتونم نگهدارم
۱۱ اردیبهشت ۴۰ هفته میشم ولی چون طبیعی هستم و شکمدوم حدودا ۱۰ روز زودتر میشه
۱۸ فروردین
۹ اردیبهشت برا طبیعی زده
۱۱ اردیبهشت
هفته اول اردیبهشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.