یه بالشت نرم میزارم
خیر فعلا فعلنا نباید گذاش
بله میزارم رفلاکس داره دکتر گفت باید شیب دار باشه
نه نمیزارم
یه بالشت نرم کوچک
بله چون رفلاکس داره دکتر گفت باید حتما باشه
ژاپنی ها برای اینکه پشتشون غوز نشه و صاف باشه نمیزارن
من بالشت فرم دهی میزاشتم
من گذاشتم سرش گرد شع
زیر تشکش یه چیز کوچیک میذارم حالت شیب دار بشه.در این حد
نه نمیزارم
اره میزارم اما فسقلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.