۴ پاسخ

من اصن شکم ندارم😐

منم همینجوری شدم میگن اوایل بخاطر نفخه که سفت و بزرگتر میشه و احساس سنگینی میکنی

منم همین حسو دارممم

اون نفخ بوده
از بین میره کم کم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری