سلام بعد ۸ هفته کیا رفتن سونو قبل سونو انتی؟

۸ پاسخ

منم خیلی دوست دارم برم

برای دردت گلم باید با دکترت مشورت کنی 🫶🏻

نیازی نیست اگه درد یا لکع بینی نداری

منم خیلی دوست دارم برم یکبار دیگه ببینم چه خبره تو شکمم 😂 دیروز رفتم دکتر سونوگرافیا می‌دیدم وسوسه میشدم که برم داخلش هی میگفتم برم نرم
دیگه سریع تاکسی گرفتم اومدم خونه نرفتم 🌚

عزیزم ان تی از ۱۱ هفته میفرستن تا ۱۳ هفته ، و اصولا ۱۲ هفته میرن که بیشتر مشخص باشه سلامت بچه .
ترو خدا اینقدر عجله نکنین برای سونو رفتن چون ممکنه بچه تکاملش کامل نشده باشه و خودتون به خودتون استرس میدین الکی .

ببین دکتر من اعتقادی نداره به سونو رفتن قبل انتی مگر داشتن علائم شدید و یا درد شدید، اما من با این حال که اصلا دلم نمیخواست قبل ان تی برم سونو.چند روز پیش رفتم
اما تو اگه میتونی نرو، بهتره

سونو ان تی اگه منظورته دوازده هفته بهترین تایمشه

من ده هفته هم رفتم 🙄

سوال های مرتبط

مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری