خانما انومالی سرویکسم 36 بود ممکنه در اینده بیاد پایین؟

۵ پاسخ

انتی چند بودی؟؟؟من ان تی ۳۵بود

البته من سرکلاژ کردم

منم دقیقا انومالی ۳۶ بود

نه زیاد نمیاد پایین نگران نباش نهایتا ۳۳بشه چند هفته دیگه چون جنین بزرگتر میشه

اره عزیزم اگ رعایت نکنی میاد پایین

سوال های مرتبط