۵ پاسخ

رفلاکس واسه اونه

رفلاکس

رفلاکس داره ببرش دکتر که تو ۴ ماهگی اعتصاب شیر نکنه

ببرش متخصص اطفال،احتمال زیاد رفلکس داره،چون یکی از علائمش همین جویدن دهنه

رفلکس داره

سوال های مرتبط