پسرم انگار آدامس ت دهنشع رفلاکسه

۵ پاسخ

اره پسر منم اینجوریه 😢

میگن از رفلاکسه

لوسیدامین فاموتیدین خوبع دکتر به پسرم داد واسه رفلاکس

دختر منم گاهی انگار آدامس میخوره

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۵ ماهگی