ببم سبز عالیه
بله من استفاده میکنم خوبه راضیم
بله من استفاده میکنم خوبه .
بعضیا میگن زود اویزون میشه .
به نظر. من ک خوبن
ارع من استفاده میکنم از مای بیبی و ببم عالیه . مولفیکس خیلی مزخرفه
خوبه
فقط مایبیبی
اره من ۳ ماهه استفاده میکنم خیلی خوبه
اصلابدردنمیخوره ب هیچ عنوان نگیر
بله عالیه من استفاده کردم و میکنم سایز شش برای دخترم میبندم
نهههه خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.