خانوما پوشک ببم خوبه کسی استفاده کرده ؟

۱۰ پاسخ

ببم سبز عالیه

بله من استفاده میکنم خوبه راضیم

بله من استفاده میکنم خوبه .
بعضیا میگن زود اویزون میشه .
به نظر. من ک خوبن

ارع من استفاده میکنم از مای بیبی و ببم عالیه . مولفیکس خیلی مزخرفه

خوبه

فقط مایبیبی

اره من ۳ ماهه استفاده میکنم خیلی خوبه

اصلابدردنمیخوره ب هیچ عنوان نگیر

بله عالیه من استفاده کردم و میکنم سایز شش برای دخترم میبندم

نهههه خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا ۱۱ ماهگی