۷ پاسخ

من دوقلو دارم ببم گرفتم عالیه

بنظرم خیلی ضعیف مخصوصا تو این سنی که بچه ها تحرکشون زیاد همش الیافش جدا میشه

والا ببم بهترین من از ۲ماهگی کلا ببم استفاده کردم . مولفیکس ترکیه و ایرانی . مای بی بی . هیچ کدوم اندازه ببم عالی نبود

گوه ترین پوشکی ک دیدم اصلا جذب ندار و پسر من بهش حساسیت داشت

من همه مارک ها بهش ساخت مولفیکس...ببم... مای بی بی... کوکومی... پمپرز....

اره عزیزم من هر مارکی بستم حساسیت داد بجز ببم

من راضیم دخترم استفاده میکنه .

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی