پوشک ببم نظرتون چیه راجبش؟ هانیز یا ببم؟

۸ پاسخ

من ببم استفاده میکنم راضیم

هانیززززعالیه قوارشم از مولفیکس و مای بیبی بزرگ تره

هانیززززعالیی

هانیز

من هم ببم بستم هم مای بیبی هم مولفیکس هم هانیز هانیز معرکه اصلا نم نمیده مگه دیگه خیلی بچه پیپی کنه یا گل ب روتون اسهال باشه وگرنه چسبش جذبش ازهمه این پوشکایی ک استفاده کردم بهتره ببم خیلی جذبش کمه

من روزا ببم استفاده میکنم… خوبه چون زود زود عوض میشه ولی جذبش زیادی خوب نیست شبا چون شب میبندم و صبح باز میکنم مارک مای بیبی استفاده میکنم،ببم بستنی صبح میبینم لباس کثیف شده

من جان ببه میخرم عالیه هانیز هم خیلی تعریفش رو شنیدم

من جفتشو داشتم یکی از یکی بهتر
ببین عالیه من که خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی