پوشک ببم خوبه کی استفاده میکنه قیمتشو میدونین

۹ پاسخ

پوشک ببم رو من بعد زایمان چون زیاد پی پی میکنن گرفتم.قیمت و تعدادش زیاده ولی نسبت به مای بیبی و مولفیکس خیلی زودتربایدتعویض بشه
جذبش خیلی پایینه

نه خوب نبود جذب خوبی نداشت و نم میداد و چسبش هم خوب نبود

من استفاده میکنم خوبه ولی به مولفیکس نمیرسه

خیلی خوبه هم قواره بزرگه هم چسباش خوبه هم نم پس نمیده. فقط باید بسازه ب بچه
که به پسرمن نساخت حساسیت نشون داد

نه من خیلی راضی نبودم جذب خوبی نداش

من نوزاد بودن استفاده کردم نم میداد خوشم نیومد

۲۸ عددی ۳۱۴

نسبت به قیمتش خیلی خوبه واسه من از مولفیکس و مای بیبی چسبی هم بهتر بود
نمیدونم الان چقد شده ولی قیمتش از اونا کمتره

پسر من حساسیت داشت بهش

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۱ ماهگی
مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی