مامانا پوشک بچه ببم خوبه؟

۵ پاسخ

سلام آره عالی هست

اره خیلی خوب

من از اول تا الان ببم بستم عالیه این دفعه هرچی گشتیم سایز ۵ نبود به ناچار مولفیکس گرفتم حس میکنم ببم نرم تر و راحت تر بود

دختر من بدنش حساسیت نشون داد به ببم
بعد از کلی تست کردن پوشک الان فقط هانیزه که نمیسوزونه پاهاش رو و حساسیت نداده
من مولفیکس مای بیبی ببم امتحان کردم به همشون حساسیت نشون داد جوری که مجبور شدم ببرمش دکتر
جز هانیز
البته هر ۲ الی ۳ ساعت ۱ بار هم عوضش میکنم

عالیه بنظر من.

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان نوا مامان نوا ۱۱ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی