پوشک ببم خوبه؟

۴ پاسخ

مای بی بی و کوکومی از همش بهتره

من از وقتی دنیااومد مولفیکس براش گرفتم تا ۵ماهگیش بعد دیدم پاهاش قرمز شدن و داره حساسیت نشون میده مای بیبی گرفتم دیدم خوب شد و پشیمون شدم چرا از اول مای بیبی نگرفتم واقعا مای بیبی بهترینه هم جذبش هم جنسش

نه اصلا استفاده کردم قدرت جذبش پایینه و نازکه

مای بیبی فعلا بهترینه بین ایرانیا

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا ۱۱ ماهگی
مامان نوا مامان نوا ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان تیدا و تیوان مامان تیدا و تیوان ۱۰ ماهگی
مامان تیدا و تیوان مامان تیدا و تیوان ۱۰ ماهگی