سلام عزیزان نظرتون راجب پوشک ببم چی هست؟

۴ پاسخ

دخترم بدجوری بهش حساسیت نشون داد

من ببم سبز استفاده کردم
جذبش،عالیه
فقط دخترم دون دون شده دیگه نبستم

ببم سبزمیبندم خیلی خوبه

خیلی شل و ول بود
من که یه بار‌گرفتم پشیمون شدم دیگه نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان تیدا و تیوان مامان تیدا و تیوان ۱۰ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی