مامانا کسی پوشک ببم استفاده میکنه خوبه؟؟

۳ پاسخ

نگاه من گرفتم هم اویزون میشه هم پسرم حساسیت نشون داد

ببم بد نیست ولی توصیه نمیکنم خیلی آویزون میشه
اینسری برا پسرم هانیز گرفتم هم سایز هم جذب از مولفیکس و مای بیبی خیلی بهتر بود

چندفیمته. من سر پسرم. استفاده کردم. ولی بنظرم. برا بچه آیی که راه بره و سینه خیز بره خوب نیست چون تا. دو تا جیش کنه آویزون میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها🩵 مامان محمدطاها🩵 ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی