۴ پاسخ

آره خوبه

من تا سایز ۲ استفاده میکردم خوب بود ازاون به بعد دیگه پیداش نکردم سایزی که میخواستم

اره خوبه اصلا اویزون نمیشه وقتی پرمیشه

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی