پوشک هانیز، مای بی بی، مولفیکس، ببم؟🤔

۱۷ پاسخ

من از اول مولفيكس بستم خيلي ام راضي ام

مای بیبی
هرچی میگیری بگیر سمت مولفیکس نزو

مای بی بی مولفیکس جذبش اصلا خوب نیس

من ببم عالیه با مای بی بی در یک سطحهه

مولفیکس

مای بی بی

مای بیبی

مای بی بی اول بعدش هانیز

ببم افتضاحه،تو یه بسته که استفاده کردم ۳تاش چسب نداشت،عجیبه!!!

هانیز مولفیکس ببم خوبن

مولفیکس اصل عالیه فیکش زیاده

ببم
من خیلی راضیم قیمتشم خوب

مای بیبی و هانیز

من اوبیبی میبندم و راضی ام

ببم هم خوبه

هانیز خیلی خوبه

هانیز ولاغیر مای بی بی میبستم ولی کیفیتش بعد از گرون شدنش افتضاح شد

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی