سلام عزیزان نظرتون راجب پوشک ببم چی هست؟

۶ پاسخ

اگه استفاده نکردی نگرفتی نگیر..هانیز خیلی بهتر از ببم بود

عالی....

من دارم عالیه ببم سبز رنگ

جذبش نسبت ب مای بیبی و مولفیکس کمه

خوبه..

من استفاده کردم
جذبش،عالیه

سوال های مرتبط

مامان تیدا و تیوان مامان تیدا و تیوان ۱۰ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی