ن بابا
من مولفیکس میبندم اینجوری میشه گاها
پی پی کرده برا اونه
صدرصدددد
کلن ببم همینه
اصلا شلوار تو پاش نکن پوشک نبند
همش بشور و پماد بزن
مال دستشویی خودشونه من تا ببینم یکم قرمز شده سریع کرم آردن میزنم خوب میشه اصلا نمیزارم قرمز زیاد بشه
وای من هم مولفیکس استفاده کردم هم ببم هم مای بیبی هم هانیز به هیچ کدوم حساسیت نداشت همه بهش افتادن 🤭😂
فقط آردن کبدماهی یکباربزن ببین چجورخوب میشه احتمال داره ازپوشکشم باشه
صددرصد
آب گرم بدتر میکنه آب ولرم استفاده کن
باز باشه هوا ببینه خودتم بعضی وقتا فوت کن
وازلین کودک بزن
اره از چند نفر حساسیت به ببم شنیدم
اره از پوشک هست و این که شاید با ادرار یا مدفوعش زیاد مونده و سوخته. هربار باز میکنی پوشکش رو با آب ولرم یا گرم بشور، با پارچه نخی تمیز ، خشک کن. کالاندولا بزن.
اصلا سراغ این پمادهای قوینرو که پوست بچه رو نازک میکنه. اونا همشون کورتون دارن.
آب و صابون هم نشوری هاااا، صابون لازم نیست. فقط آب خالی.
مال منم دقیقا اینجوری شد به ببم حساسیت داشت
دستمال مرطوب استفاده نکن هر روز با آب گرم و صابون بشور
سلام عزیزم
خوب بشور
یکم روغن نباتی بزن
بعد هر بار تمیز شستن پماد کالاندولا بزن
پودر بچه هم اگر رد پوشک مونده قرمز شده جای ران از داخل
بزن که زخم نشه
اسهال نیس؟؟؟کالاندولا بزن زینک
احتمالش هست،،،،من دخترم مدفوع کنه یه دقه دیر بشورمش سریع میسوزه،،،شاید شماهم دیر شستی،،زینک بزن براش
پی پی میکنه باید یه ربع بعد تمیز کنی یا بشوری
وگرنه قرمز میشه.
من هررررر بار پوشک عوض میکنم وازلین فیروز یا روغنگاو یا پماد اکسید دوزنگ میزنم که اگر یهوپی پی کرد متوجه نشدم پاش نسوزه
غذایی چیزی بهش ندادین که حساسیت نشون بده
ازپوشکشه منم وقتی ببم استفاده میکنم اینجور میشه
بله
پوشکشو عوض کن
بله..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.