اره خوبه من وقتایی ک مولفیکس پیدا نمیکنم ببم میخرم
پوشک فقط هانیز بقیه نچ نچ
جذبش خیلی کمتراز بقیه برنداست ولی من دیگه مجبوری همینو میخرم خوبه حساسیت ندادن
جذبش کمه زودتر از مولفیکس و مای بیبی پر میشه
جدبشون کمه
وگرنه بد نیس
اره ۴ روزع میبندم خوبه
منم دارم استفاده میکنم راضیم ازش
استفاده نکردم فقط مولفیکس
آره من یبار استفاده کردم یکم جذبش کمتره اما کلیاتش خوب بود
خیلی خوبه منم استفاده میکنم برای دخترم
نه بدردنمبخوره
اره منکه همیشه ببم میخرم ،راضیم
آره من چند ماهه برای پسرم استفاده میکنم خیلی خوبه
کشاش شله یکم جذبش معمولیه
بد نییست خوبم نیست
سلام بله من کلا این مارک استفاده میکنم عالیه
ب دخترم حساسیت نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.