۷ پاسخ

اره عزیزم میشه

اب فقط شیر نریز ب لاکتوز حساسیت میدن درس کردی دراخرشیر خودت یاشیرخشک قاطی کن

با آب برنجشو بپز وقتی از روی حرارت برداشتی یه قاشق شیرخشک بهش اضافه کن خیلی بهتر اینه که باشیر درست کنی

اما من شنیدم تا یه سالگی نباید به بجه شیر پاستوریه داد

آره شیر بریز با آب مزه ای نداره

اره میشه

اره بریز

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترا مامان مامان دخترا هفته سی‌وششم بارداری