۴ پاسخ

بذار خودش انتخاب کنه چ مدلی دوست داره بدنیا بیاد منم میترسم ولی باید سپرد ب خدا

وای من اصلا از سزارین خوشم نمیاد طبیعی خیلی خوبه

دعا کن کله بچت بزرگ باشع
یا بچه چاق باشع چهار کیلو
من خواهرم گفتن بچه کلش بزرگه بعد بدنیا اومد کلش اندازه بود البته چهار کیلو بود رایگان سزارین شد

همه دکترا میگیرن فقط دعا کن سر بچه بالا باشه سز بشی

سوال های مرتبط