۷ پاسخ

ولی خیلی سخته شیر مادر یبار دیگه به عقب برگردم هیچوقت شیر خودمو نمیدم روزی هزار بار لعنت میفرستم به خودم شرایط من خیلی فرق داره اوایل بعد زایمانم شیرم خوب بود تا۶ماه بعدش کم شد دخترم لاغر استپ وزن موند منم موندم با عذاب وجدان نذاشتن هم شیر خشک بدم خدا باعث بانی شو شوهرمو لعنت کنه دخترم با سینه میخوابه شبا هزار بار بیدار میشه میک میزنه از من به عنوان پستونک استفاده میکنه

منم میخوام بگیرم ازش
هفته اینده احتمالا بگیرم ازش که بیشتر سرش گرمه
همش شیرمیخواد
با شیرمیخوابه
🫤غذاهم درست حسابی نمیخوره
حداقل وقتی بدونه شیرنیست غذاشو مجبور میشه بخوره دیگه
این شیرم سیرشون نمیکنه همش ابببهه اببب

من میخوام تلخک بگیرم از داروخونه بزنم به سینم


میگن سرگرمشون باید کرد
بیشتر غذا و خوراکی و ابمیوه اینا بدیم بهشون

اگه فهمیدی به منم بگو

اه این شیر مادر عجب مکافاتی بوده، منم درگیرم، پسر من غذا هم نمیخوره یکم شکمش سیر باش

دقیقا بچه منم همینجوری هست
دم ب دقیقه سینه میخواد
وای جیغ میزنه برای شیر

الان ک زوده اما باغذا سیرش کن

خیلی زوده به نظرم

سوال های مرتبط