۱۰ پاسخ

دادا ، ممه، آب ، ده ده هم میگه

بابا دده اخو علو بو ماما

نههه اد ددد عهههه همینا رو میگه فقط

پسرمنم همینارو میگه

دختر من عمه خیلی قشنگ میشه اززبس عمه های خوبی هم داره صداشون میزنه

ماما ممه عمه تی تی ( اسم پرندس) آگه

الان پسر من فقط بابا، دد، آبه، به به، علی میگه خواهرزادم علی همش میگه عیییی بعد ماما نمیگه🥴

اوخی هم اسم دخترم مامان بابا عمه خاله آب ممه به بو گا دادا ادا ده ده

عمه، بابا، ماما، ننه، دد، ممه

کیه،توپ،باباااااااا

سوال های مرتبط