هیچیبرو شوهرتو ببوس بابت اهمیت به خوانواده. دقیقا شوهر منمهمینه هرکی به منو پسرم اهمیت بده بهشون محل میده غیراین صورت هرکیمیخاد یاشهنمیشناسه
کاسه داغ تر از آش نشو ...... شوهرت درست میگه
همسرت درست میگه عزیزم
حالا که شوهرت پشتته اصلا نده
عجب عوضی ایه مادر شوهرت
شوهرت درست میگه
مگه واسه مادر شوهر عیدی میخرن؟؟؟ 🙄
من فقط تولد و روز مادر میخرم که اونم دارم میکنم سالی ی بار
تا حالا نه واسه خودم نه بچم کاری کردن
چه چیزا دیدیم تو این گهواره یعنی واقعا این همه پول میدادین عیدی میخریدین برا مادر شوهر ؟تو رو خدا ول کنین این رسم و رسومات و اونا بزرگترن باید بهتون عیدی بدن نه شما به نظر من که حرف همسرت درسته،اونا هم هر چی میخوان بزار بگن
ما نه از کسی توقع عیدی داریم و نه هم به کسی عیدی میدیم
حق با همسرته عزيزم اخه واقعا اوضاع گرونى امسال خيلى فاجعه است اين خرجا رو نكنيد برا بقيه
هرجور که باهات رفتار میکنن هونجور رفتار کن
نگیر چیزی
والا الان انقد دیگه گرونیه کسی نباید توقع چیزی داشته باشه همینکه به بچه های کوچیک یه عیدی برای شگون عید بدی به نظر من کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.