اشتباه از خواهرت و شوهرش بوده گلم وقتی میگی ۴ ماه پیش تولدت بوده و اینا تازه یادشون افتاده دعوا کنن پس تو بهونهای
شوهر خواهرت بیعرضگیش رو میخواد با آوردن اسم تو کمتر کنه و اینکه میخواد خواهرت با تو در ارتباط نباشه درضمن همه زندگیها که مثله هم نیست یکی مثله شما همسرتون طلا میگیره یکی دیگه لباس
حواست باشه خواهرت زندگیش خراب بوده و شوهر خواهرت میخواد با کشیدن اسم تو وسط رابطه خانوادت رو با تو خراب کنه اینجا با سیاست عمل کن
امکانش هست بگن عذرخواهی کن از خواهرت یا یه چیزی براش بگیر گولشون رو نخور و اگر قهر هم کردن تو هم محل نزار و تحمل کن
عزیزم
اگر از قبل شوهرت میدونست خواهرت اینجوریه نباید تو جمع میداد
ببینمنزنبابا دارم یه مادرشوهر حسود هم دارم
پارسال تولدم هم بابامو زنش خونمونبودن
هم مادرشوهرم
ولی شوهرم اصلا جلو اونا کادو نداد
منو کشید تو اتاق گفت اینم کادوت
ولی خواهرت خوب کاری نکرد،،،شوهرش رو حساس کرد
تو هم رابطه ات رو کم کن
والا بنظرم شوهر خواهرت مقصره بیشتر به خواهرت حق بده
از،خواهرت فاصله بگیر
خواهرشوهر منم همینطوری بود ( تو هر دعواشون کاسه کوزه ها سر من میشکست ) هی به شوهرم گفتم فاصله بگیر گوش نکرد اخر خواهرش زهر خودشو ریخت شوهرم از کار بیکار کرد زندگی ما رو با خاک یکسان کرد الان نشسته به ریشمون میخنده خوشحاله که مام بدبخت شدیم.....
اشتباه از خواهرته عزیزم حتما بعد از تولد تو شوهرتو کوبیده تو سر شوهرش مقایسه کرده بلاخره بین خودشون بحث کردن اسم تو و شوهرتو آورده الان که باز بحث شده بازم اسمتو آوردن
به روی خودت نیار ، دعواشون شده دارن به این و اون ربطش میدن، اصلا دخالت نکن و حرفی نزن ، بعدا خودشون شرمنده میشن
به شوهرتم هیچی نگو پررو میشه
شوهر خواهرت مشکل داره عزیزم
تو مقصر نیستی اونا مشکل خودشونو دارن بستگی داره خواهرت بهش گفته تو برام طلا نگرفتی اینم اینو جوابشو گفته یا نه دامادتون فقط میخواد یه آشوب توی خانوادتون درست کنه
حق داره حالا طلا هم نخره نباید خرج رفیق کنه دیگ
حتی اگ از این موضوع همناراحته باید خیلی با سیاست تر رفتار میکرد اینجوری کشوهر بدتر میکشه بجای اینکه بهتر
سادگی از خواهرتون بوده🤍✨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.