سوالام نمیاد
پوشک درد اسهال تب

تصویر
۶ پاسخ

خیلی ناراحت میشم وقتی میگید ناخواسته
عزیز دلم شما میگی شوهرم بی اهمیته
به بچه اش هم بی اهمیته
چرا بچه دوم اخه
تو ایران همین جوری بچه دار شدن ریسک داره
حالا شما که میگید اون بی اهمیته بچه چه گناهی داره
وای دیونه میشم
پانیک میشم از دست شما ها 😫😫😫😫😔😔😔😔

بعد دیدی اینجوری رفتار میکنه حداقل سفت و سخت میگرفتی ی بچه دیگ نیاد

عزیزم تو الان با این شرایط که باز بارداری دیگ باید بیخیال این مرد بشی فکر کن نداریش طلاق گرفتی اصلا مرده وقتی نمیتونی بری وقتی نمیتونی تغییرش بدی و کسی ام نداری ک پشتت باشه خب الکی چرا خودت رو درگیر اخلاقای همسرت میکنی فک کن صرفا ماشین پولسازه همین تو هر وقت عشقت کشید دست بچت رو بگیر ببر بیرون بگردید خوش بگذرونید همه عشقی که به همسرت میدادی دیگ به پسرت بده یجور رفتار کن انگار شوهرت وجود نداره یه همخونه اس ک فقط با هم زندگی میکنید بخودت برس نذار روحیت داغون بشه مردا عاشق زنایین ک بخودشون میرسن شادن شیطونی میکنن حالشون خوبه اگ فک کردن به همسرت و کاراش باعث حال بدت میشه کلا ببوسش بزارش کنار البته حیف بوس

خودت عشق و محبتت رو به بچت دوبرابر کن و خیلییی جلو بچت آروم باش

از اول همینطوری بود؟اگه اینجوری بود که نباید از همچین ادمی بچه دار میشدی

خب چرا؟
مگه با علاقه ازدواج نکردید؟

سوال های مرتبط