۱۲ پاسخ

الهیییی خیلی بهش میاد ولییی😍😍

قشنگه عزیزم😘پسر من شیش جیب دورس داره یخورده شیش جیبش فرق میکنه ولی مشکلیه

واییی واییی 😍😂😂😂😍😍😍

نمک چقدر سرش شلوغه 😂😂

مردم برا شلوارش😁😁🫴🏻

چه لات و خفن😎😎😍

خوودااااا

نمکککککک😍😍😁😁

مبارکهههه😍

فندوق 😍 ماشاالله
خوشگله جانم مبارکش باشه

خیلی عالیه، به شادی بپوشه ان‌شاءالله عزیزم

بخورمشششششش

سوال های مرتبط

مامان آی تای و دیان مامان آی تای و دیان ۱ سالگی