یعنی هیچکی راجب برفک دهن نوزاد اطلاعات ندارع 😐

۷ پاسخ

قطره نیستاتین هرچی بهش دادم خوب می‌شود دوباره برمی‌گشت ولی اینو ک دادم اصلن در نیومد

برو داروخونه یه قطره میده یه هفته بخوره‌خوب میشه حتما زودتر قطره رو بگیر چون برفک مثل آفت دهن‌بزرگسالا هست‌درد داره بچه نمیتونه خوب شیر بخوره قطره اسمشو یادم رفته‌ولی همه داروخونه ها دارن

عزیز تنها راهش ی چیزیه من دخترم دهم برفک داشت و اصلن هر چی بهش میدادم خوب نمی‌شود وقتی ۲۰ روزه اش بود بهش کپسول فلوکونازول ۵۰ دادم با ۵ سیسی شیر قاطی کردم و وقت ۳ تا سیسی شو بهش دادم تو ۱ ساعت خوب شد
فردا شم دوباره این کار کردم ک دگ در نیاد
با تجویز دکتر دادم

عزیزم فقط نیستاتین بده سرتایم و دقیق سه تا قطرع پشت سرهم بدع

اگر شیر مادر میخوره بخاطر چربی شیره من دیشب از دکتر پرسیدم

والا سوالی نپرسیدین؟ الان دهن بچتون برفک داره؟ یا شک دارین؟ تا حالا درمانی کردین فایده نداشته یا تازه میخواین بدونید درمانش چیه؟

جونم؟

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی