عزیزم براش زینک پلاس یوروویتال بگیر روزی 2/5سیسی بده برای اشتها خوبه
دختر من 9و300
چون تحرکش خیلییی بالاس دکترش میگه خوبه
چندکیلو دخترتون
دختر من ۸ کیلو 🥰
من 6 روزه روزی 1ونیم سی سی راسیپ میدم
عالیع
با 2 تا متخصص و فوق تخصص اطفال و یک داروساز هم مشورت کردم. تجویز پزشت روزی 9 سی سی بود اما من با 1ونیم جواب گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.