سلام مامانا چیکار کنم دخترم وزنش کمه

۴ پاسخ

عزیزم براش زینک پلاس یوروویتال بگیر روزی 2/5سیسی بده برای اشتها خوبه

دختر من 9و300
چون تحرکش خیلییی بالاس دکترش میگه خوبه

چندکیلو دخترتون
دختر من ۸ کیلو 🥰

من 6 روزه روزی 1ونیم سی سی راسیپ میدم
عالیع
با 2 تا متخصص و فوق تخصص اطفال و یک داروساز هم مشورت کردم. تجویز پزشت روزی 9 سی سی بود اما من با 1ونیم جواب گرفتم

سوال های مرتبط