۷ پاسخ

واسه منکه گرونه من اونقدر به شال پول نمیدم

من شال خریدم ۱۳۰۰ بنظرم گرون بود ولی دوسش داشتم

منم شالمو ۱۲۸۰ کرفتم همیشع ام از اون مغازه میگیرم چن سال استفاده میکنم شال جنس خوبه

من روسری ساتن خریدم ۹۵۰
قیامته دیگه

عکسشو بزار

جنسش حتما خوبه
من چند سال پیش شال گرون خریدم هنوز سالم و نو مونده

من یه روسری ساده خریدم ۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان آینور مامان آینور ۵ سالگی